آخرین اخبار
کد مطلب: 125281
واکنش حجت‌الاسلام رئيسي به اظهارات اخير ترامپ
لبخندهاي ديروز و خشم امروز مقامات آمريکا براي ايرانيان نه جديد است و نه متفاوت
تاریخ انتشار : 1396/07/23 09:49:00
نمایش : 2772
توليت آستان قدس رضوي گفت: اگرچه مي‌توانستيم غيرقابل اعتماد بودن آمريکا را بدون پرداخت هزينه هاي گزاف تجربه کنيم، اما همين که در تکامل تاريخي ملت ايران چنين رشدي حاصل شد را بايد امداد الهي دانست.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،به نقل از راه دانا؛ حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي توليت آستان قدس رضوي در صفحه خود در اينستاگرام، در واکنش به اظهارات خصمانه رئيس‌جمهور و دولت آمريکا در قبال ايران نوشت:

بالاترين جلوه شکوه قدرت، بيچاره شدن دشمن و تندتر شدن دست و پا زدنهاي او است. بيش از آنکه اين اظهارات سخيف، خشم ملت ايران را بيفزايد بر اعتماد به نفس آنها خواهد افزود.

واقعيت آن است که تهديدها و اهانتهاي نفر اول آمريکا عليه تاريخ، جغرافيا و عظمت ايران که پس از 4 سال مذاکره با آنان حاصل شد، آنچه رهبر حکيم انقلاب مکرراً پيش بيني کرده بودند را بعنوان يک تجربه در اختيار ايرانيان گذارد.

اگرچه مي توانستيم غيرقابل اعتماد بودن آمريکا را بدون پرداخت چنين هزينه هاي گزافي تجربه کنيم، اما همين که در تکامل تاريخي ملت ايران چنين رشدي حاصل شد را بايد امداد الهي دانست و آن را به زبان و عمل پاس داشت.

همزباني ما مسئولان در موضعگيري عليه اظهارات رئيس جمهور آمريکا، اتفاق ضروري و مبارکي است، اما توقع مردم اين است که پاسخ به اين اظهارات منحصر در حرف نباشد و حق با مردم است.

بايد به صورت عملي نشان داد که اين تهديدها و تحريمها تاثيري در مسير ملت ما ندارد و امروز خدمت و کار براي مردم و تکيه بر توان داخلي، نمود عملي مبارزه با آمريکا است.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس